2011年8月28日日曜日

Stone Mountain

アトランタ初日は観光に連れて行っていただきました!!

go to Stone Mountain!!!!!

遠くから見たらハゲ山みたいだけど、1つの石なんです!!
ロープウェイに乗って、山の上まで行くとアトランタが一望出来ました!!

【これ石にしては大き過ぎじゃない?】と怪しんだ私は地面を叩いてみましたが、
とっても痛くて後悔しました。泣


The first day in Atlanta, We went to sightseeing.
the Stone Mountain!!!

We went to top of the mountain getting on the ropeway.




We could see all Atlanta from there;)

I wondered it is not real stone,because this stone was the biggest stone I had have seen!!
so,I knocked it. but
I regretted having knocked because I was very pain in my hand(ToT)