2012年1月29日日曜日

VANCOUVER KENDO CLUB

バンクーバー剣道クラブの稽古にも参加させていただきました。
この道場は木曜日と金曜日が稽古です。

I went to VANCOUVER KENDO CLUB.
It has keiko on Thursday and Friday.


まず体操、素振り、そして基本稽古、技稽古、自稽古をしました。
この素振りが、1つの動きにつき50本、もしくは100本だったことには驚きました。

みなさんが親切で温かく迎えてくださって、楽しく稽古が出来ました。
ありがとございましたぁ!!!

We did Stretch, Suburi, Kihon keiko , Waza Keiko, and JI Keiko.
I was surprised The SUBURI was very hard.but, it was nice!!!!
There were many Canadian national team member.
It was very great experience for me.
Thank you very much!!!



MARIKO